Sunday, June 29, 2008

我... 真的很累了~

今天... 打完球回家时... 遇到她了... 就很碰巧的... 遇到她... 但... 我... 好像不是想象中的那么高兴... 其实... 可以的话... 我宁愿不要遇见她... 真的... 没遇到她... 或许... 我会好过一些...

记得... 她对我... 她电话坏了... 叫我以后可以不用打给她... 找她了... 虽然... 我只对她笑笑... 但... 我的心... 就不知为什么的... 闷闷的... 感觉上... 我好像都在烦她... 现在她电话坏了... 哈哈... 我就不能烦她了咯... 其实... 我知道... 我不应该有酱的想法... 但... 还是想了... 想太多了...

原来... 之前所说的... 要试着学会看开... 学会释怀... 学会不把她看得那么重... 学会要爱的高兴... 不要爱的难过... 但... 或许... 我什么都没学到... 而且... 更糟糕的是... 我的EQ... 越来越底了... 很容易就生气... 很容易就沮丧...

"为了爱情认真努力的人"... 我想成为... 但... 失败了...

如果可以有个理由... 让我去哭一下下... 那该有多好... 但... 我连要怎样哭的感觉... 都忘了... 原来... 想要哭... 也是那么的难... ~

想一个人静一静... 不想说话... 什么都不想做... 或许... 我是喜欢上一个不该喜欢的人...

5 comments:

KuMiKO said...

gorilla..
if i tell u tat i also have de sme feel as u,do u believe tat??
sometimes me rather hope tat i won see him at college coz when de time i see him i will very sad..
if din see him,i will miss to see him..
although passed for half year liao..
i alr told myself many times tat forget abt him but i cant do it..
i also dunno wat can i do leh..
say is easier than action leh..
i said want to forget him is easier but when de time come to action,i cant make it..
so i can very understand ur feel de..
but feel sori cant help u tim coz i also cant help myself oo..
u teach me how???

a said...

lol bro...
u 'r jz lack of luck...

god bless laa ^_________^

Fish~ said...

每個人都想成為為了愛情認真努力的人,
但並不表示喜歡上了就可以盲目地追求和付出。。
每個人都會有屬於自己那一顆星星。。
唯有確定了方向與目標。。
那孤注一擲的力量才值得。。
不要盲目地付出。。記得~

-Hexxen- said...

i agree as Fish said...
唯有確定了方向與目標。
那孤注一擲的力量才值得。
不要盲目地付出

Don't worry...
Is the matter of time only...

Anonymous said...

Hey Gorilla...
long time no c liao...
how r u?
from ur blog i think u not really good recently...
but time is the BEST medicine..
so....
take it easy lar..
if free go YC lor...
hope to c u soon ^^

~Louis~